Zkušenosti klientů: Arogantní řidiči, ztracené balíky…

Bezpečné doručení…tak vypadá realita dnešních doručovacích služeb. A to státních i nestátních. Na co si dát pozor? Čtěte zkušenosti zákazníků obchodních domů s nábytkem a bytovými doplňky.

O Vánocích řidiče nikdo neviděl

Období adventu tradičně představuje zatěžkávací zkoušku všech přepravních společností. Jen málokterá ji zvládá se ctí. „Dělali jsme si srandu, že kurýr v naší lokalitě buď týden spí, nebo nasává. Prostě jen chodily SMSky, že se doručení z technických důvodů posouvá,“ vzpomíná Karel z Ostravy.

Letos to nejspíš nebude jiné. Počet e-shopů a nákupů uskutečněných přes internet totiž rok od roku roste. Podle odborníků přesáhne jejich počet do 2 let 50 000. Už teď se přitom pyšníme evropským prvenstvím: nejvyšším počtem elektronických obchodů v přepočtu na obyvatele.

Poškodili mi obal i část zásilky. Reklamace se potáhne

Že balík přijde zjevně poškozený v rozích či s natrženým obalem, to už patří skoro k normě. „Nevím, co tam s tím dělají. Vypadá to, jakoby s těmi balíky hráli na depu fotbal,“ stěžuje si Martin z Plzně.

Bohužel ani označení „křehké“ vám nezaručí, že balík dostanete vcelku. Internet zaplavují stížnosti typu „pošta/přepravce mi poškodil křehký balík“. Možnosti obrany jsou přitom omezené: Buď balík vůbec nepřevzít, nebo reklamovat dopravu – většinou do 2 dnů – od převzetí.

Kurýři by měli mít povinné lekce slušného chování

„Že jsem nedodržel hodinu? Prostě jsem to nestihl, mám toho moc. To si řešte s tím e-shopem, kde jste to koupili. Hlavně si to přeberte, co já s tím,“ podobné a mnohem horší hlášky slyší denně stovky zákazníků.

Přitom většinou nejspolehlivější obranou proti nekvalitním službám, je balík vůbec nepřevzít. Na to jsou ale řidiči připravení a snaží se vás donutit k opaku.

Z expresního dodání byl týden a kus

Spěcháte na svou zásilku a zvolili jste expresní/rychlé dodání? Bohužel ani to není jistota.

„Litujeme, váš balík nestihneme doručit ve zvoleném termínu.“ V lepším případě vám přijde podobná zpráva, v horším ani to ne. Řešením je opět balík nepřevzít, nebo podat reklamaci.

Zásilku zadrželi na depu…a už nepustili

„Přišla mi SMS ve smyslu, že z provozních důvodů byl můj balík zadržen na depu. Nevěnovala jsem tomu pozornost až do chvíle, kdy se přiblížil termín kamarádových narozenin a mně došlo, že pro něj nemám dárek – dávno slíbenou barovou židli.“

Přepravci vás k vyzvednutí na depo většinou nepustí, takže nezbývá než urgovat a doufat ve šťastný konec. Není divu, že přibývá plateb na dobírku a osobních vyzvednutí přímo na prodejnách e-shopů.

„Osobní vyzvednutí v naší vzorkové prodejně vítáme. Můžeme zásilku rovnou zkontrolovat a případně ji klient hned vrátí, nebo objedná třeba jinou barvu,“ říká Lucie z prodejny FORLIVING.

Šetřete si čas i nervy: Nakupujte bez starostí u Nábytku FORLIVING

Celý váš nákup od doplňků až po těžkou postel či sedačku osobně dovezeme vlastními vozy kamkoli po ČR. Naše zákaznická linka je vám k dispozici kdykoli od pondělí do pátku od 7 do 16 hodin.

Při nákupu nad 20 000 Kč a v rámci akčních nabídek dopravu neplatíte. Samozřejmostí je doručení za vstupní dveře a možnost výnosu třeba až do 10. patra.

Šetřete sebe i své nervy: Nakupujte bez starostí u Nábytku FORLIVING.

Nové články v e-mailu

Nepropásněte nový článek, skvělou akci nebo slevu a přihlaste se k odběru zpravodaje!

Křesla s výnosem ZDARMAChci vědět víc