Zkušenosti klientů: Když nejste milionář, tak se s vámi nikdo nebaví

Rada s výběrem zboží…žádný prodavač nebyl nikde vidět…když už jsme ho odchytli, byl velmi nepříjemný…tak zní smutné zkušenosti našich klientů s prodavači při výběru nábytku. Nenaleťte na praktiky neférových prodejců.

Chtěli 500 Kč jen za poslání cenové nabídky

Snad nejvíc kritiky zákazníků se opírá do služeb kuchyňských studií. Stěžují si nejen na vysoké ceny, ale také na kvalitu komunikace. „V tomto oboru je hlavně ve velkých městech velká konkurence. Ale že by tomu odpovídala kvalita služeb, to se říct nedá,“ napsal nám Standa z Prahy, který nakonec kuchyni poptal u známého truhláře.

„Jako vrchol všeho po mě jedna firma požadovala 500Kč zálohu za to, že mi navrhnou cenu realizace kuchyně. Pokud bych si ji u nich nekoupil, záloha by propadla,“ dodává.

Bonusy z prodeje jsou důležitější než spokojenost zákazníka

Velké finanční částky se točí také ve vybavení ložnic, především postelí, roštů a matrací. Pod záminkou kvalitního spánku a odstranění bolestí zad snadno naletíte podvodníkům.

„Sháněli jsme novou postel a stavěli se ve studiu zdravého spánku. Námi preferovanou čalouněnou postel neměli. Prodejce se nás ale snažil až trapně přesvědčit na údajně zdravější postel z masivu bez úložného místa – tedy přesný opak toho, co jsme chtěli,“ popisuje Regina z Plzně.

Jestli to s vámi prodavač myslí dobře, většinou snadno poznáte podle toho, že vám naslouchá a nevnucuje za každou cenu nejdražší produkt z nabídky. Pokud tomu tak je, pravděpodobně má z prodeje procenta nebo úkol vyprodat ležáky na skladu.

Velký obchodní dům a z prodavačů nikde nikdo

„Po přečtení kladných recenzí na internetu jsme vyrazili pro koupelnový nábytek do velkého obchodního domu s nábytkem. Zlákal nás výhodný poměr cena/kvalita,“ říká Václav z Úval u Prahy.

Problém však nastal ve chvíli, kdy sháněli na ploše obchodního domu prodavače, který by jim předvedl katalogy a poradil s kombinací skříněk, umyvadel a zrcadel.

„Prostě tam nikdo nebyl, nebo neměl čas. Z oddělení koupelen se za 45 minut neobjevil ani jeden prodavač,“ dodává. Nakonec si koupil drobnosti přes internet a výrobu skříněk zadal sousedovi.

Zvednout telefon? Někde nepřekonatelný problém

Při vybavování domova, zejména klíčových prostor kuchyně nebo koupelny, často zákazník spěchá. „Potřeboval jsem vědět, kdy mi mohou přivést skříňky, abych mohl rovnou zavolat elektrikáře a podle toho odhadnout termín stěhování,“ říká Karel z Olomouce.

Špatná komunikace bývá přitom nejčastějším důvodem, proč prodejci přicházejí o zákazníka. „Nakonec jsem šel jinam, kde se mi sice nábytek tak nelíbil, ale služby byly bleskové.“

Nechte si poradit a nakupujte bez starostí u Nábytku FORLIVING

Váháte s výběrem? Lepší se poradit, než nakoupit špatně. Zeptejte se zkušené designérky kdykoli od pondělí do pátku od 7 do 16 hodin. Najdete nás ve vzorkové prodejně u Chrudimi, na online chatu i infolince 774 040 444.

Šetřete si čas, peníze i nervy: Nakupujte bez starostí u Nábytku FORLIVING.

Nové články v e-mailu

Nepropásněte nový článek, skvělou akci nebo slevu a přihlaste se k odběru zpravodaje!

Křesla s výnosem ZDARMAChci vědět víc